Boekhoudplatform Yuki: makkelijker wordt boekhouden niet!

Gepubliceerd op 13 november 2018
Boekhoudplatform Yuki: makkelijker wordt boekhouden niet!

Wat doe jij liever: boekhouden of ondernemen? Wij denken dat we het antwoord wel weten! We horen namelijk vaak dat (zelf) boekhouden voor vele ondernemers geen hobby is. Het is een klus die veel tijd in beslag neemt en je hoopt aan het eind van de rit maar dat alles klopt. Daarom maken we bij Bentacera gebruik van Yuki. Dat maakt boekhouden ontzettend makkelijk, zodat jij meer tijd overhoudt voor datgene waar jij goed in bent, namelijk ondernemen!

Wat is Yuki en hoe werkt het?

Boekhouden zonder zelf te boeken en altijd een actueel overzicht van de financiële cijfers van je onderneming. Dat is Yuki, een innovatief boekhoudplatform waaraan je alle administratieve taken op een slimme manier uitbesteedt. Wij vertellen jou de voordelen van dit systeem, zodat je zelf kunt bepalen of het iets voor je is.

Wat je zelf moet doen? Digitaal aanleveren
De eerste stap is eigenlijk meteen de enige stap: het digitaal aanleveren van je administratie. Zelf boeken is er niet meer bij. Het enige wat je dus nodig hebt is een computer, smartphone, scanner, e-mail, Dropbox of Google Drive. Alles loopt via het Yuki-platform, waar je ook met je accountant samenwerkt. Daarnaast kan je met de Yuki app ook op je telefoon bij je gegevens.

Verwerkt binnen 24 uur
Alle financiële documenten die je aanlevert, komen direct in het verwerkingscentrum van Yuki terecht. De software analyseert en interpreteert de aangeleverde documenten. Een groot deel van je administratie wordt op die manier helemaal automatisch binnen 24 uur verwerkt. Heb je een zakelijke rekening bij ING, Rabobank, ABN Amro of KNAB? Dan halen we ook de banktransacties voor je op en koppelen de uitgaven aan je facturen.

Automatisch en functioneel
Het hart van Yuki is het financiële dashboard. Alle processen starten daar. De basis zijn de geboekte bron-documenten in het digitale archief. Alle Yuki tools, zoals online factureren, CRM, financieel dashboard en het archief zijn met elkaar verbonden en inzichtelijk via het dashboard.

Wanneer er een financieel document voor je geboekt wordt, maakt Yuki automatisch een relatie aan in je CRM, een openstaande post om te betalen of te ontvangen en een btw-boeking. Dat zie je allemaal grafisch of in cijfers terug op het dashboard. En wat je ook doet of waar je ook bent in de boekhouding, je komt altijd terug bij het digitale brondocument.

Ook is het mogelijk om specifieke informatie uit Yuki te halen, zoals de openstaande crediteurenlijst, een saldibalans en alle grootboekrekeningen in een administratie.

Koppel Yuki aan externe systemen
Via de webservices kan externe informatie omtrent de onderneming makkelijk gedeeld worden met Yuki. Wil je ook vanuit een extern systeem toegang krijgen tot de informatie die in Yuki staat? Het is mogelijk om een toegangscode te genereren voor de webservice, zodat je ook zonder inloggen in Yuki altijd toegang hebt tot de administratie.

Dankzij de verschillende pakketten is Yuki voor heel veel ondernemers geschikt. Benieuwd of Yuki bij jouw onderneming past? Neem dan gerust contact op met Bennie Meijerink via 088-3210800 of door middel van onderstaand contactformulier.

Wij maken tijd

  • De zaken goed op een rij hebben
  • Grip op processen krijgen
  • Betere balans tussen leven en werken
  • Wij maken tijd door te bentaceren!

Alles in de cloud

bentaceraapp

Alles op één plek: de Bentacera cloud!

Meer weten?